۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷

امیر محمدی:

اقتدار نظامی از مهمترين شاخصه ها در پايداری هر جامعه‌ای است

 اقتدار نظامی از مهمترين شاخصه ها در پايداری هر جامعه‌ای است

شیراز- فرمانده ارشد نظامی استان‌های فارس، كهگيلويه و بويراحمد گفت: اقتدار نظامی از مهمترين شاخص‌ها در پايداری هر جامعه‌ای به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرسرتیپ حسین محمدی صبح شنبه درحاشیه برگزاری مراسم روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی بیان کرد: مسیر توسعه از امنیت عبور می کند و در سایه امنیت پایدار توسعه اقتدار سیاسی نظامی محقق می شود.

وی بابیان اینکه در راستای امنیت وآرامش، ارتش جمهوری اسلامی توانسته از مرزهای کشور حفاظت کند، افزود: امروز به‌واسطه درایت مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی هیچ نیازی برای تجهیز خود به سامانه‌های مختلف دفاعی، به خارج از كشور ندارد.

امیر محمدی با اشاره به اینكه ارتش در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید و ۲۷۰ هزار جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی كرد، گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از جانبازان ارتش، ۷۰ درصد و بیشتر جانبازی دارند واین موضوع سبب شده به واسطه رشادت های رزمندگان امروزه بتوانیم در سایه اقتدار و امنیت در کشور زندگی کنیم.

فرمانده ارشد نظامی استانهای فارس، كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه بررسی وضعیت پیرامونی ایران اسلامی امنیت این كشور را بهتر نشان می دهد، گفت: هدف داعش و تكفیری ها، ایران بود نه عراق و سوریه، اما به‌واسطه اقتدار و انسجام ارتش و نیروهای مسلح و استحكام مرزها و در راس همه اینها تدابیر و مدیریت‌های عالمانه مقام معظم رهبری، تروریستها حتی جرات نمی‌كنند به صد كیلومتری مرزهای ایران نزدیك شوند.

به گزارش مهر ، درپایان سخنرانی مسئولان استان رژه نیروهای مسلح که با حضور فرماندهان و سربازان نیروهای مسلح و شماری از مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد و یگان های نمونه از مقابل جایگاه  رژه رفتند.

کد خبر 2536413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha